петък, 19 декември 2014 г.

Картичка за 40-ти юбилей

От няколко седмици правя една картичка за 40-тия юбилей на приятел, но днес бързо я довърших. Ето я най-сетне.


Надявах се да я покажа при "Хартиени вълшебства" - Есенно предизвикателство - Юбилей и уж снощи имаше още един ден до края на предизвикателството, а днес дали от слабия интернет, но не ми зарежда линкито...
Дописвам по-късно вечерта:
Записах сеее!
Картичката е крясък на последната ми страст по металните восъчни пасти и първия ми опит за steampunk (дано да го написах вярно). Още от националната среща в София, откакто видях урока на Юлето ѝ се каня...
Картичката всъщност само придружава една колекционерска кристална халба за бира с надпис 40 на капака.


Много се надявам получателят да не надникне тук, че подаръка още не е получен.
Ще се покажа и при Картичкофурии - „Всичко може! Само Коледно не може!“

Благодаря, че наминахте, разгледахте и коментирахте!
Ирена  

1 коментар:

  1. Весела Коледа,Рени! Пожелавам ти много усмивки и щастие на теб и цялото ти семейство!
    А картичката е невероятна.Много ми хареса металния ефект на пастите, а и като комплект за подарък се е получило прекрасно. Благодаря,че участва в предизвикателството ми при Картичкофуриите !

    ОтговорИзтриване