сряда, 5 ноември 2014 г.

За снимките

От доста време се терзая как да направя хубави снимки на картичките си. Понякога успявам до някъде, но понякога като последната картичка, например като няма добра слънчева светлина снимките ми не стават.
Преди време, още в предишния си блог бях споделила една добра идея. Е тя е за бижута, но мисля, че е подходяща и за картички. 

А тук е друго предложение за снимане и обработка на снимките преди качване в блога. 
Не знам дали ще си направя кутия и ще щракам с новия телефон или ще чакам да се появи щерката с фотоапарата си, за да го ползвам, но искам снимките ми да са по-хубави. 
Дано да съм била полезна. Лека вечер от мен!
Ирена

2 коментара:

  1. Мда. Аз въпреки че имам не лош фотоапарат, мъкна почти всеки ден и него, и новите картички в работата, за да мога да ги снимам по обяд на дневна светлина.

    ОтговорИзтриване