неделя, 15 юни 2014 г.

Картичка с фея и подарък за мен

Днес бяхме в Шумен и се видяхме с приятелка, която не виждаме често. Яна е сериозна дама с уважавана професия, но в същото време е едно нежно и много голямо сърце, в което има място и за нас. Тя е една много сръчна талантливка, която изработва много красиви декорации и всякакви други красоти. Освен това тя е и любителка на феи, ангели и всякакви подобни крилати. Специално за нея направих първата си картичка с фея.
Не бих и помислила да я оцветявам, та я оставих само един отпечатък, но тя си е достатъчно нежна и красива и без допълнителни красоти около нея.


Тръгвайки си, получих няколко много ценни подаръка. Първо ми лекува ужасната плюска от красивите ми чехли (Какво ли не си причиняваме ние жените, за да сме елегантни и красиви!!!). Не само ме лекува, но и ми даде лекарствата за в къщи. После получих един пакет със сушена лавандула - любимият ми аромат за шкафа с дрехи и не само. И накрая, но не по важност, а защото снимах и ще покажа една невероятно нежна, ароматна и мила валентинка. Пълна е с домашно сушена лавандула, шита е на ръка с невероятно прецизен шев, от двете страни има супер сладко розово сърчице, закачалка от ламе и много панделки.
Кой е казал, че такива сърчица се подаряват само на празника?!? Невероятна е, нали?!?
Благодаря ти, мила Яна!


Няма коментари:

Публикуване на коментар